BİTLİS NEWS (TATVAN) - 2022 yılında ‘Sağlıkta Kalitenin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik’ çerçevesinde Sağlık Bakanlığı’na bağlı Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı tarafından gerçekleştirilen kalite denetimlerinden 93.96 puan alarak il genelinde birinci olan Tatvan Devlet Hastanesi, 2023 yılında 1 Milyon 22 Bin 896 hastaya poliklinik hizmeti sundu.
Her geçen yıl sağlıkta kalite hizmetlerinin artarak devam ettiğini belirten Tatvan Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Gökmen Reyhanlı; 400 Yataklı Ana Bina, 50 yataklı Ek 1 Hizmet Binası ve Ek 2 Hizmet Binası’nda 163’ü hekim olmak üzere 1676 personel ile hizmet verdiklerini söyledi.
Hastanenin daha etkin ve verimli bir şekilde hizmet sunmasına katkı sağlamak adına personellere yönelik verilen eğitim seminerleri ile kalite standartlarında hizmet sunduklarını ifade eden Başhekim Reyhanlı, sadece Bitlis il ve ilçelerine değil çevre il ve ilçelerine de hizmet sunduklarını söyledi.
Başhekim Reyhanlı 2023 yılında 1 Milyon 22 Bin 896 poliklinik hizmeti alan vatandaştan 30 bin 356 hastaya yatan hasta hizmeti verildiğini bunun yanında 42 bin 840 hastaya ağız ve diş sağlığı hizmeti, 5 bin 282 hastaya anjiyo hizmeti, 3 bin 846 hastaya evde bakım hizmeti, 2 bin 50 hastaya yoğun bakım hizmeti, bin 649 hastaya Geleneksel ve Tamamlayıcı tıp hizmeti, 646 hastaya fizik tedavi hizmeti, 14 bin 231 hastaya ise A-B-C kategorilerinde ameliyat hizmeti verildiğini söyleyerek, 2 bin 862 bebeğin ise Tatvan Devlet Hastanesi’nde dünyaya gözlerini açtığını belirtti.
“Binlerce hasta il dışına sevk olmadan hastanemizde hizmet aldı”
Tatvan Devlet Hastanesi’nde açılan yan dal uzmanlıkları ile beraber 36 bin 982 hastanın il dışı sevkinin önüne geçtiklerini açıklayan Başhekim Reyhanlı, Çocuk Nöroloji, Çocuk Kardiyoloji, Çocuk Cerrahı, Romatoloji, Hematoloji, Endokrinoloji, Onkoloji, Nefroloji ve Neonatoloji yan dal hizmetleri verdiklerini ifade etti.
Yan dal poliklinik hizmetlerinde 2024 yılında eksik olan uzman doktorları da talepte bulunduklarını kaydeden Başhekim Reyhanlı, vatandaşlarımızın hızlı ve kaliteli hizmet alabilmesi için tüm personeller ile beraber canla başla çalıştıklarını belirtti.